احساس شیشه ای
احساس شیشه ای
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان احساس شیشه ای و آدرس apollon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امشب دلم مثل خیلی شبا بازم گرفته،مثل همه اون شبایی که دلم شکسته از دست خیلیا،دلم شکسته از آدمایی که دوسشون داشتم ولی جواب دوست داشتنمو بد گرفتم،مثل شبایی که کسی را از دست میدم ،مثل شبایی که احساس میکنم دلم خالی از همه چیز میشه.

 

 

حس خیلی بدیه،اونقد بد که آدم نمیتونه توصیفش کنه،خدایا یک دختر هم سن من مگه چقد میتونه صبر کنه،مگه چقد میتونه بیخیالی طی کنه،مگه چقد میتونه همه چیزو ببینه،بفهمه ولی دم نزنه.

 

 

همش بگه اشکال نداره،فراموش میشه،درست میشه،من کیم که ببخشم بندگانشو ،خدا ببخشتشون و هزار تا از این حرفا.

 

 

خلی جاها کم میارم.

 

 

امروز یکی از اون روزاست که فکر میکنم یکیو دوست دارم ولی اون دوسم نداره.کسی که فکر میکنم میتونه تموم زندگیم باشه،ولی میدونم فقط یک احساسه .

 

 

احساسی که فقط من دارم.امروز اونقد گریه کردم و عصبی شدم که لرزش دست گرفتم.همه چیز یهو از دستم رها میشه.خدایا خودت بیشتر صبرم بده.خدایا خودت کمکم کن درست انتخاب کنم.

 

 

خدایا کمکم کن.

 

کمکککککککککککککککککککککککککککک



نظرات شما عزیزان:

راشین
ساعت17:38---7 شهريور 1391
منم یکیو خیلی دوست داشتم ولی اون ساده ترین چیزه زندگیش هم به من دروغ گفته بود

دلم بد جوری شکست

عیب نداره خدا دلش رو نشکونه
پاسخ:عشقم هرگز برای کسی دعای بد نکن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 فروردين 1387برچسب:, ] [ 23:9 ] [ سارا ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

«آپولون»یکی از معروفترین و سرشناس ترین ارباب انواع یونان است.شاید از خدای خدایان گذشته فقط آرس(مریخ) خداوند جنگ و آفرودیته (زهره یا ونوس) الهه عشق از او مشهورتر باشند،به همین جهت از روز اول «آپولون» خداوند هنروذوق و بسیار چیزهای دیگر،قهرمان داستان ها و افسانه های بیشمار قرار گرفت و منبع الهام آثار فراوان ذوق و هنر در دنیای قدیم و جدید شد.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 10599
تعداد مطالب : 101
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



تعبیر خواب آنلاین